AUR Vâlcea ,,atacă” prin Nuică problema transportatorilor. Soluția, modelul polonez

Unul dintre liderii Alianței pentru Unirea Românilor (AUR) Vâlcea este Ovidiu Nuică. În cei doar 33 de ani de viață nu a mai aderat la nicio formațiune politică, dar de aproximativ nouă luni a ales partidul condus de George Simion. Întrebat de ce a ales un partid de opoziție, nou pe eșicherul politic, Nuică nu este deloc original, dar răspunsul său acoperă 33 de ani de democrație. ,,Nu am încredere în niciunul dintre partidele care au fost la guvernare. I-am văzut pe toți, am simțit potențialul fiecăruia. Ne e bine cu ei? Mă îndoiesc” spune tânărul. 

Este absolventul Facultății de Afaceri Internaționale ,,Alma Mater” – Sibiu, dar activitatea sa de zi cu zi are legătură cu transportul de mărfuri generale pe piața internță și internațională. Conduce o firmă de acest profil și vorbește în cunoștință de cauză despre acest segment de activitate. ,,Ultimii ani au fost iad pentru transportatori. Gândiți-vă că a crescut prețul combustibulului, prețul ad – blue – ului (n.r. acea substanță ce trebuie introdusă, conform legii, în motorină pentru a scădea poluarea), prețul consumabilelor ș.a. Peste acestea adăugăm multiplele modificări de prețuri pe care Ungaria, Slovenia, Austria, Italia și Germania îl practică la vignetă (n.r. taxa de drum)” susține Nuică. 

Soluția cu care vine tânărul antreprenor a fost aplicată deja de unele state europene. ,,Ca reprezentanți aipatrioților români, AUR vrea să aplice acele legi ce apără capitalul autohton. Ni se spune că nu se poate, pentru că nu ne permite Uniunea Europeană. Nu este adevărat. Polonia, una din țările cu ritmul cel mai mare de dezvoltare de pe continent, aplică subvenție transportatorilor de mărfuri generale. Polonia este un stat care își apără cetățenii și antreprenorii, iar aceste politici i-au dus pe transportatorii polonezi pe un loc de frunte într-un clasament european. Dacă am aplica majoritatea politicilor practicate la Varșovia în toate sectoarele de activitate, ar fi mult mai bine în România” a conchis viceliderul AUR Vâlcea. 

Până când transportatorii de mărfuri vor beneficia de subvenție (dacă se va întâmpla vreodată treaba aceasta), românilor ce activează în această zonă nu le rămâne decât să trăiască spaima prețurilor uriașe, dar și a asigurărilor deficitate. ,,O soluție trebuie găsită și la RCA – uri. Nu ne dau exemplu decât pe noi (n.r. propria companie) care, în ultimii doi ani de două ori și jumătate mai mult la asigurări. Unde vom ajunge?!” se întreabă retorit Nuică.

You May Also Like